Przejdź do treści

NAPRAWY BLACHARSKIE

crop

Usługi

djmedia:31

NAPRAWY BLACHARSKIE

Firma AUTIM działa na wielkopolskim rynku motoryzacyjnym od ponad 20 lat. W branży poznańskich firm zajmujących się naprawą powypadkową samochodów, AUTIM zaliczany jest do ścisłej czołówki.

W latach 1996–2003 firma działała na terenie Przedsiębiorstwa Motoryzacyjnego POL-CAR w Antoninku, gdzie przeprowadzaliśmy naprawy blacharskie i mechaniczne, gwarancyjne oraz pogwarancyjne samochodów FIAT, ALFA ROMEO i LANCIA. W tym czasie AUTIM posiadał autoryzację na naprawy powypadkowe samochodów tego koncernu.

Dysponujemy najwyższej klasy sprzętem, dzięki któremu możemy zaoferować naprawę pojazdów w sposób szybki, solidny i nowoczesny.

Wiele lat współpracy z różnymi firmami ubezpieczeniowymi zaowocowało tym, że do perfekcji doprowadziliśmy formy rozliczeń bez angażowania środków finansowych Klienta. Wszystkie szkody, których wartość nie przekracza 10% sumy ubezpieczenia, likwidujemy w całości pod względem merytorycznym i technicznym. Ponadto, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów, oferujemy także pomoc drogową i samochód zastępczy na czas naprawy.

W ramach obsługi flot samochodowych oferujemy serwis „od początku do końca” oparty na minimalnym angażowaniu Klienta w proces naprawy pojazdu. Zapewniamy kalkulację i likwidację szkody od A do Z.

Na czas naprawy udostępniamy auta zastępcze.

Wiele samochodów biorących udział w zdarzeniach drogowych zostaje w sposób znaczny uszkodzonych ze względu na kolizję z innym uczestnikiem ruchu czy np. przeszkodą. W takiej sytuacji można jednak przywrócić nadwozie auta do pierwotnego stanu poprzez profesjonalnie zrealizowane naprawy blacharsko-lakiernicze. Realizowane w sprawdzonym warsztacie pozwolą cieszyć się doskonale wyglądającym nadwoziem.

Powypadkowe naprawy ze specjalnymi pomiarami

Naprawy blacharsko-lakiernicze uszkodzonych elementów karoserii polegają na przywróceniu ich pierwotnego wyglądu i parametrów. Zadanie to nie należy do łatwych, a każde auto zniszczone w zdarzeniu drogowym to indywidualny przypadek, z jakim muszą się zmierzyć fachowcy. Dzięki dostępowi do nowoczesnych urządzeń oraz technologii mogą oni jednak obecnie z powodzeniem regenerować uszkodzone części karoserii. Części nadwozia są zarówno naprawiane, jak i wymieniane na nowe, co w obu sytuacjach najczęściej wiąże się również z koniecznością wykonania prac lakierniczych.

Należy jednak pamiętać o sprawdzaniu wybranych punktów płyty podłogowej w trakcie realizowania napraw blacharsko-lakierniczych samochodu powypadkowego. Taką usługę świadczymy od lat, wykorzystując do tego celu specjalistyczną aparaturę gwarantującą wysoką dokładność pomiaru. Dzięki temu naprawy nie są wyłącznie powierzchowne, a pojazd nawet po znacznym uszkodzeniu karoserii jest dzięki pracom blacharsko-lakierniczym bezpieczny i umożliwia bezproblemową jazdę przez wiele lat i tysiące kilometrów.

Nasze Biuro Obsługi Klienta, gdzie miła i fachowa obsługa przyjmuje zgłoszenia szkód komunikacyjnych i zlecenia napraw, jest czynne przy ulicy Warszawskiej 246 w Poznaniu, (przy stacji PKN ORLEN)

od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 18:00, a także w sobotę 7:00 – 14:00.

 

Technologia

Spawanie laserowe, plazmowe, zgrzewanie z kontrolowanym przebiegiem prądu, to podstawowe procesy spawalnicze stosowane w fabrykach samochodów. O ile pierwsze dwie metody ze względu na wysokie koszty urządzeń są trudne do zastosowania w serwisie naprawczym, o tyle zgrzewanie wymaga niezbyt drogich maszyn ale za to sporej wiedzy i doświadczenia pracowników a z tym bywa bardzo różnie.

Coraz częściej spotykamy się z przypadkami napraw wykonanych w serwisach, których pracownicy nie mają podstawowej wiedzy o budowie nowoczesnych nadwozi, gdzie migomat jest jedynym używanym urządzeniem lub stosowane zgrzewarki nadają się do naprawy Fiatów 126p. Końcowy efekt tak wykonanej „naprawy” to pękające wzmocnienia (to właśnie one mają chronić pasażerów pojazdu), korozja (dodatkowo osłabiająca konstrukcję), znaczne zmniejszenie sztywności nadwozia (pogorszenie właściwości jezdnych, trzeszczenie i piski). Traci na tym użytkownik auta nieświadomy zagrożeń, ale ma za to „ładnie polakierowany samochód”

Zgrzewanie – jest tą metodą naprawy karoserii samochodu, która wyróżnia nas od innych tego typu warsztatów. Nowe elementy montowane do naprawianych samochodów są w miejscach połączeń zabezpieczone farbą prądo-przewodzącą, a następnie zgrzewane w taki sam sposób, jak dzieje się to w fabryce. Dzięki temu samochody naprawiane w naszym serwisie zachowują pełną gwarancję na nadwozie.

LS LutoSpawanie – pozwalające na łączenie blach o podwyższonej i najwyższej wytrzymałości a także blach ocynkowanych bez uszkadzania ochronnej warstwy ocynku.

Klejenie blach klejami termoutwardzalnymi – technologia stosowana tylko w fabrykach samochodów, pozwalająca zachować sztywność nadwozia.